Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. 1.
    0478989 - MÚ 2018 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Samková, L. - Tichá, Marie
    Observing how future primary school teachers reason about fractions.
    Proceedings of the 14th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE). Prague: Czech University of Life Sciences, 2017 - (Houska, M.; Krejci, I.; Flegl, M.; Fejfarova, M.; Urbancova, H.; Husak, J.), s. 363-371. ISBN 978-80-213-2762-7.
    [14th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE). Prague (CZ), 08.06.2017-09.06.2017]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: concept Cartoons * fractions * future primary school teachers
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0275018
     
     
  2. 2.def.record 'I2_TF_SHORT' not found in 'CavUnTablesd'

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.