Košík

  1. 1.
    0570878 - PSÚ 2024 RIV NL eng J - Článek v odborném periodiku
    Kollerová, Lenka - Květon, Petr - Zábrodská, Kateřina - Janošová, Pavlína
    Teacher exhaustion: The effects of disruptive student behaviors, victimization by workplace bullying, and social support from colleagues.
    Social Psychology of Education. Roč. 26, č. 4 (2023), s. 885-902. ISSN 1381-2890. E-ISSN 1573-1928
    Grant CEP: GA MŠMT(CZ) LX22NPO5101; GA ČR(CZ) GA18-09443S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: disruptive student behaviors * teacher burnout * teacher exhaustion * victimization * workplace bullying
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 2.9, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://link.springer.com/article/10.1007/s11218-023-09779-x
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0342207
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.