Košík

  1. 1.
    0568058 - PSÚ 2024 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Urban, Marek - Urban, K. - Nietfeld, J.L.
    The effect of a distributed metacognitive strategy intervention on reading comprehension.
    Metacognition and Learning. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 405-424. ISSN 1556-1623. E-ISSN 1556-1631
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: strategy instruction * reading comprehension * metacognitive strategy * intervention * elementary students
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 3.3, rok: 2022
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://link.springer.com/article/10.1007/s11409-023-09334-1
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0340107
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0568058 J Urban et al_The effect....pdf01.8 MBAutorský preprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.