Košík

  1. 1.
    0558358 - SOÚ 2023 RIV PL eng J - Článek v odborném periodiku
    Raudenská, Petra - Hamplová, Dana
    The Effect of Parents’ Education and Income on Children’s School Performance: the Mediating Role of the Family Environment and Children’s Characteristics, and Gender Differences.
    Polish Sociological Review. Roč. 218, č. 2 (2022), s. 247-271. ISSN 1231-1413. E-ISSN 2657-4276
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA19-15303S
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: school grades * educational aspirations * socioeconomic status * scholarly culture * gender differences * structural modeling
    Obor OECD: Sociology
    Impakt faktor: 0.6, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://polish-sociological-review.eu/The-Effect-of-Parents-Education-and-Income-non-Children-s-School-Performance-nthe,151509,0,2.html
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0332085
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    J_Raudenska_Hamplova_Effect of Parents Education and Income.pdf5250 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.