Košík

  1. 1.
    0532768 - NHU-C 2021 RIV NL eng J - Článek v odborném periodiku
    Anderson, S. P. - Celik, Levent
    Opaque selling.
    Information Economics and Policy. Roč. 52, September (2020), č. článku 100869. ISSN 0167-6245. E-ISSN 1873-5975
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-22540S
    Institucionální podpora: Progres-Q24
    Klíčová slova: opaque products * product line design * product differentiation
    Obor OECD: Economic Theory
    Impakt faktor: 1.558, rok: 2020
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://doi.org/10.1016/j.infoecopol.2020.100869
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0311161
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.