Košík

  1. 1.
    0473434 - ÚI 2018 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Martinková, Patrícia - Drabinová, Adéla - Liaw, Y.L. - Sanders, E.A. - McFarland, J.L. - Price, R.M.
    Checking Equity: Why Differential Item Functioning Analysis Should Be a Routine Part of Developing Conceptual Assessments.
    CBE-Life Sciences Education. Roč. 16, č. 2 (2017), č. článku rm2. ISSN 1931-7913. E-ISSN 1931-7913
    Grant CEP: GA ČR GJ15-15856Y
    Grant ostatní: NSF(US) DUE-1043443
    Institucionální podpora: RVO:67985807
    Klíčová slova: differential item functioning * fairness * conceptual assessments * concept inventory * undergraduate education * bias
    Obor OECD: Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
    Impakt faktor: 2.413, rok: 2017
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0270560
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    a0473434suppl.pdf8722.7 KBsupplementary materialVydavatelský postprintvyžádat
    a0473434.pdf131.2 MBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.