Košík

  1. 1.
    0464253 - SOÚ 2017 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Gorčíková, M. - Šafr, Jiří
    Měření fonologického povědomí – test skládání hlásek na počátku školní docházky: porovnání klasického přístupu a teorie odpovědi na položku.
    [Measuring phonological awareness – blend phoneme test in the beginning of schooling: an comparison of classical test theory and item response theory.]
    PhD existence 2016: Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. Sborník odborných příspěvků.. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, s. 91-98. ISBN 978-80-244-4963-0.
    [PhD existence VI: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. Olomouc (CZ), 08.02.2016-09.02.2016]
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: blending phoneme * item response theory * classical test theory
    Kód oboru RIV: AN - Psychologie
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0263216
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.