Košík

  1. 1.
    0462084 - SOÚ 2017 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Gorčíková, M. - Šafr, Jiří
    Interakce dětí s rodiči a vývoj rané čtenářské gramotnosti na počátku školní docházky.
    [Parent-child interaction and early literacy development in the beginning of the school.]
    Československá psychologie. Roč. 60, Supplement 1 (2016), s. 86-95. ISSN 0009-062X. E-ISSN 1804-6436
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/15
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: social interaction * reading test * early literacy development
    Kód oboru RIV: AN - Psychologie
    Impakt faktor: 0.242, rok: 2016
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0261614
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    J_CsPsychologie_2016_Gorcikova_Safr_final.pdf0427.6 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.