Košík

  1. 1.
    0457736 - MÚ 2019 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Word problems of a given structure in the perspective of teacher training.
    CERME 9 Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Prague: Charles University in Prague, 2015 - (Krainer, K.; Vondrová, N.), s. 2916-2922. ISBN 978-80-7290-844-8.
    [CERME 9 Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Praha (CZ), 04.02.2015-08.02.2015]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: inquiry based mathematics education * prospective teaching training * subject matter knowledge * knowledge base for teaching
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    https://www.dropbox.com/sh/1wxso9ciev3ynua/AABKY_xYo88DISnX4dZ36NW6a/Ticha_Hospesova_CERME%209_corr1.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0258097
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf4300.4 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.