Košík

  1. 1.
    0318745 - ÚJČ 2009 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Pravdová, Markéta
    Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy.
    [A little bit different corpus: quantitative analysis of audio-visual advertising.]
    Čeština v mluveném korpusu. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2008 - (Kopřivová, M.; Waclawičová, M.), s. 190-198. Studie z korpusové lingvistiky, 7. ISBN 978-80-7106-982-9.
    [Čeština v mluveném korpusu. Praha (CZ), 12.09.2007-14.09.2007]
    Grant CEP: GA AV ČR 1ET200610406
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90610518
    Klíčová slova: quantitative linguistics * frequency * language of advertising
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0168072
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.