Košík

  1. 1.
    0170604 - UEK-B 20013070 CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Těšitel, Jan - Kušová, Drahomíra - Bartoš, Michael
    Marketing území jako celku - jeden z předpokladů rozvoje turizmu na Šumavě.
    [Marketing of the Šumava Region - the precondition for development of tourism.]
    6 Mezinárodní konference:cestovní ruch, regionální rozvoj a vzdělávání. České Budějovice: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, katedra cestovního ruchu, 2001 - (Hasman, M.; Říha, J.; Šittler, E.), s. 177-178. ISBN 80-7040-489-2.
    [The 6th International Conference: Travel Trade, Regional Development and Education. Tábor (CZ), 28.03.2001-30.03.2001]
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z6087904
    Klíčová slova: tourism * marketing * Šumava Mts.
    Kód oboru RIV: AE - Řízení, správa a administrativa
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0067688
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.