Košík

  1. 1.
    0108913 - UJC-A 20043065 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Pravdová, Markéta
    Reklama jako zvláštní typ sdělování.
    [Advertising as a special type of communication.]
    Vztah langue a parole v perspektivě "interaktivního obratu" v lingvistickém zkoumání. Sborník příspěvků z 3. mezinárodní konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004 - (Pořízka, P.; Polách, V.), s. 248-253. ISBN 80-244-0838-4.
    [Setkání mladých lingvistů /3./. Olomouc (CZ), 14.05.2002-15.05.2002]
    Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
    Klíčová slova: language of advertising * pragmalinguistics
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0016028
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.