Košík

  1. 1.
    0043520 - MÚ 2007 RIV CZ cze E - Elektronický dokument
    Tichá, Marie - Macháčková, Jana
    Rozvoj pojmu zlomek ve vyučování matematice (Cesty k porozumění zlomkům).
    [Ways to the understanding of fractions. ( Development of the motion of fraction in mathematic education ).]
    [textový soubor]. - Praha: JČMF, 2006, 8304 kB
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: fraction * image and interpretation of fraction * misunderstandings
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0136492
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf21.1 MBVydavatelský postprintpovolen
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.