Počet záznamů: 1  

Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school

  1. 1.
    SYSNO0584612
    NázevWho benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school
    Tvůrce(i) Šikl, Radovan (PSU-E) ORCID, RID, SAI
    Brücknerová, K. (CZ)
    Švedová, H. (CZ)
    Děchtěrenko, Filip (PSU-E) RID, ORCID, SAI
    Ugwitz, P. (CZ)
    Chmelík, J. (CZ)
    Pokorná, H. (CZ)
    Juřík, V. (CZ)
    Korespondující/seniorŠikl, Radovan - Korespondující autor
    Zdroj.dok. Journal of Computer Assisted Learning. březen (2024). - : Wiley
    Druh dok.Článek v odborném periodiku
    Institucionální podporaPSU-E - RVO:68081740
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.US
    Klíč.slova immediate recollection and knowledge retention * immersive virtual reality * inequities in education * media comparison research * secondary school
    Spolupracující instituce Masarykova univerzita, Filozofická fakulta (Česká republika)
    Masarykova univerzita, Fakulta informatiky (Česká republika)
    Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta (Česká republika)
    URLhttps://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jcal.12973
    Trvalý linkhttps://hdl.handle.net/11104/0352492
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0584612 J Šikl et al_Who_benefits_and_who_doesnt_in_virtual_reality_le.pdf01.9 MBVydavatelský postprintvyžádat
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.