Počet záznamů: 1
Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school
- 1.
SYSNO 0584612 Název Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school Tvůrce(i) Šikl, Radovan (PSU-E) ORCID, RID, SAI
Brücknerová, K. (CZ)
Švedová, H. (CZ)
Děchtěrenko, Filip (PSU-E) RID, ORCID, SAI
Ugwitz, P. (CZ)
Chmelík, J. (CZ)
Pokorná, H. (CZ)
Juřík, V. (CZ)Korespondující/senior Šikl, Radovan - Korespondující autor Zdroj.dok. Journal of Computer Assisted Learning. březen (2024). - : Wiley Druh dok. Článek v odborném periodiku Institucionální podpora PSU-E - RVO:68081740 Jazyk dok. eng Země vyd. US Klíč.slova immediate recollection and knowledge retention * immersive virtual reality * inequities in education * media comparison research * secondary school Spolupracující instituce Masarykova univerzita, Filozofická fakulta (Česká republika)
Masarykova univerzita, Fakulta informatiky (Česká republika)
Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta (Česká republika)URL https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jcal.12973 Trvalý link https://hdl.handle.net/11104/0352492 Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup 0584612 J Šikl et al_Who_benefits_and_who_doesnt_in_virtual_reality_le.pdf 0 1.9 MB Vydavatelský postprint vyžádat
Počet záznamů: 1