Počet záznamů: 1
Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications
- 1.
SYSNO 0537321 Název Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications Tvůrce(i) Martinková, P. (CZ)
Hladká, Adéla (UIVT-O) SAI, ORCID, RID
Potužníková, E. (CZ)Zdroj.dok. Learning and Instruction. Roč. 66, April 2020 (2020). - : Elsevier Číslo článku 101286 Druh dok. Článek v odborném periodiku Grant GBP402/12/G130 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika Institucionální podpora UIVT-O - RVO:67985807 Jazyk dok. eng Země vyd. GB Klíč.slova Academic tracking * Learning competence * Propensity score matching * Differential item functioning in change * Instructional sensitivity URL http://hdl.handle.net/11104/0315047 Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0315047 Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup 0537321-aoa.pdf 7 1.3 MB OA CC BY NC ND 4.0 Vydavatelský postprint povolen
Počet záznamů: 1