Počet záznamů: 1  

Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů

  1. 1.
    SYSNO0501055
    NázevMluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů
    Překlad názvuOrality and literacy in the syntax of Czech advertising texts
    Tvůrce(i) Mrázková, Kamila (UJC-A) ORCID
    Zdroj.dok. Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. S. 261-269. - Banská Bystrica : Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 / Odaloš P.
    Konference Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie, 17.09.2015 - 18.09.2015, Banská Bystrica
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA15-01116S GA ČR - Grantová agentura ČR
    Institucionální podporaUJC-A - RVO:68378092
    Jazyk dok.cze
    Země vyd.SK
    Klíč.slova discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0293478
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.