Počet záznamů: 1
Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů
- 1.
SYSNO 0501055 Název Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů Překlad názvu Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts Tvůrce(i) Mrázková, Kamila (UJC-A) ORCID Zdroj.dok. Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. S. 261-269. - Banská Bystrica : Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 / Odaloš P. Konference Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie, 17.09.2015 - 18.09.2015, Banská Bystrica Druh dok. Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA15-01116S GA ČR - Grantová agentura ČR Institucionální podpora UJC-A - RVO:68378092 Jazyk dok. cze Země vyd. SK Klíč.slova discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0293478
Počet záznamů: 1