Počet záznamů: 1
Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě
- 1.
SYSNO 0356034 Název Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě Překlad názvu Intertextuality of Czech advertisements: Allusions to Czech culture, history, and ethnicity Tvůrce(i) Čmejrková, Světla (UJC-A) Zdroj.dok. Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej. S. 179-189. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2010 / Mazur J. ; Małyski A. ; Sobstyl K. Konference Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej, 25.09.2008-27.09.2008, Kazimierz Dolny Druh dok. Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA405/06/1468 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z90610518 - UJC-A (2005-2011) Jazyk dok. cze Země vyd. PL Klíč.slova ethnic stereotype * topos of common origin * self-image * advertising Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0194662
Počet záznamů: 1