Počet záznamů: 1  

Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě

  1. 1.
    SYSNO0356034
    NázevIntertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě
    Překlad názvuIntertextuality of Czech advertisements: Allusions to Czech culture, history, and ethnicity
    Tvůrce(i) Čmejrková, Světla (UJC-A)
    Zdroj.dok. Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej. S. 179-189. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2010 / Mazur J. ; Małyski A. ; Sobstyl K.
    Konference Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej, 25.09.2008-27.09.2008, Kazimierz Dolny
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA405/06/1468 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z90610518 - UJC-A (2005-2011)
    Jazyk dok.cze
    Země vyd.PL
    Klíč.slova ethnic stereotype * topos of common origin * self-image * advertising
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0194662
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.