Počet záznamů: 1  

Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci

  1. 1.
    SYSNO0343544
    NázevPodnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
    Překlad názvuSubstantial Learning Environments for Natural Differentiation
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok. Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. S. 298-302. - Olomouc : Univerzita Palackého Olomouc, 2010 / Uhlířová M.
    Konference Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy, Olomouc, 28.04.2010-30.04.2010
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP, XE - země EU
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    Jazyk dok.cze
    Země vyd.CZ
    Klíč.slova natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0185996
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf0170.9 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.