Počet záznamů: 1  

Jak učitelky s malými dětmi prožívaly pandemii covid-19? Emoční dilemata a strategie učitelek v kontextu centrálních veřejných politik a domácích a školních mikropolitik

  1. 1.
    SYSNO ASEP0565196
    Druh ASEPU - Uspořádání akce
    Zařazení RIVZáznam nebyl označen do RIV
    Zařazení RIVNení vybrán druh dokumentu
    NázevJak učitelky s malými dětmi prožívaly pandemii covid-19? Emoční dilemata a strategie učitelek v kontextu centrálních veřejných politik a domácích a školních mikropolitik
    Překlad názvuHow teachers with small children experienced the Covid-19 pandemic? Emotional dilemmas and strategies of female teachers in the context of central public policies and home and school micropolicies
    Tvůrce(i) Hejzlarová, E. (CZ)
    Mouralová, M. (CZ)
    Kudrnáčová, Michaela (SOU-Z) ORCID, SAI, RID
    Druh akceW - Workshop
    Datum konání09.06.2022 - 09.06.2022
    Místo konáníPraha
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceCST
    Poč.účast.4
    Jazyk dok.cze - čeština
    Klíč. slovateachers ; teaching ; Covid-19
    Vědní obor RIVAO - Sociologie, demografie
    Obor OECDSociology
    Institucionální podporaSOU-Z - RVO:68378025
    AnotacePřednáška v rámci cyklu Čtvrtečních sociologických seminářů s názvem „Jak učitelky s malými dětmi prožívaly pandemii covid-19? Emoční dilemata a strategie učitelek v kontextu centrálních veřejných politik a domácích a školních mikropolitik“
    Překlad anotacePresentation on Thursday's sociological seminars' cycle – „How teachers with small children experienced the Covid-19 pandemic? Emotional dilemmas and strategies of female teachers in the context of central public policies and home and school micro policies“.
    PracovištěSociologický ústav
    KontaktEva Nechvátalová, eva.nechvatalova@soc.cas.cz, Tel.: 222 220 924 / linka 351
    Rok sběru2023
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.