Počet záznamů: 1  

Inwieweit die Wörter von Wichtigkeit waren? Zum Wort–Ton–Verhältnis in Arien am Beispiel von Joseph Brentner und anderen mitteleuropäischen Komponisten des ersten Drittels des 18. Jahrhunderts

  1. 1.
    SYSNO ASEP0455976
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevInwieweit die Wörter von Wichtigkeit waren? Zum Wort–Ton–Verhältnis in Arien am Beispiel von Joseph Brentner und anderen mitteleuropäischen Komponisten des ersten Drittels des 18. Jahrhunderts
    Překlad názvuHow important were the words? On the word-tone relations in arias exemplified by Joseph Brentner and other Central-European composers from the 1st third of the 18th century
    Tvůrce(i) Kapsa, Václav (UEF-S) RID, SAI, ORCID
    Zdroj.dok.Musikalische und literarische Kontexte des Barocks in Mitteleuropa / in der Slowakei. Konferenzbericht (Bratislava, 22.–24.10.2014). - Bratislava : Slavistický ústav Jána Stanislava SAV, 2015 ; Kačic L. - ISBN 978-80-89489-25-1
    Rozsah strans. 145-162
    Poč.str.17 s.
    Forma vydáníTištěná - P
    AkceMusikalische und literarische Kontexte des Barocks in Mitteleuropa / in der Slowakei
    Datum konání22.10.2014-24.10.2014
    Místo konáníBratislava
    ZeměSK - Slovensko
    Typ akceEUR
    Jazyk dok.ger - němčina
    Země vyd.SK - Slovensko
    Klíč. slovaBaroque music ; sacred arias ; vocal texts ; Johann Joseph Ignaz Brentner ; Josef Antonín Plánický ; Balthasar Villicus (Willicus)
    Vědní obor RIVAL - Umění, architektura, kulturní dědictví
    CEPGPP409/12/P953 GA ČR - Grantová agentura ČR
    Institucionální podporaUEF-S - RVO:68378076
    AnotaceWas für Unterschiede erscheinen in der Konzeption der Wort-Ton-Verhältnisse zwischen Solomotetten des 17. Jahrhundert und der katholischen geistlichen Arien im ersten Jahrzehnte des 18. Jahrhundert? Das Problem ist behandelt am Beispiel der Kompositionen von Joseph Brentner (1689-1742), Josef Antonín Plánický, Balthasar Villicus und anderen böhmischen Komponisten der Zeit.
    Překlad anotaceHow far did the word-tone relations in solo motets of 17th century differ from the word-tone relations in arias from the first decades of the 18th century? The problem is exemplified on the compositions by Joseph Brentner (1689-1742), Josef Antonín Plánický, Balthasar Villicus and other Central-European composers from the 1st third of the 18th century.
    PracovištěEtnologický ústav
    KontaktVeronika Novotná, novotna@eu.cas.cz, Tel.: 532 290 277
    Rok sběru2016
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.