Počet záznamů: 1  

A roller - fast sampling-based texture synthesis algorithm

  1. 1.
    SYSNO ASEP0411285
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevA roller - fast sampling-based texture synthesis algorithm
    Překlad názvuVáleček - rychlá metoda syntézy textur založená na vzorkování
    Tvůrce(i) Haindl, Michal (UTIA-B) RID, ORCID
    Hatka, M. (CZ)
    Vyd. údajePlzen: University of West Bohemia, 2005
    ISBN80-903100-9-5
    Zdroj.dok.International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision. WSCG 2005. Proceedings
    Rozsah strans. 80-83
    Poč.str.4 s.
    AkceWSCG 2005 /13./
    Datum konání31.01.2005-04.02.2005
    Místo konáníPlzen
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceEUR
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovatexture modelling ; BTF textures
    Vědní obor RIVBD - Teorie informace
    CEP1ET400750407 GA AV ČR - Akademie věd
    IAA2075302 GA AV ČR - Akademie věd
    1M0572 GA MŠMT - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
    CEZAV0Z10750506 - UTIA-B (2005-2011)
    AnotaceThis paper describes a method for synthesizing natural textures that realistically matches given colour texture appearance. The novel texture synthesis method, which we call the roller, is based on the overlapping tiling and subsequent minimum error boundary cut. An optimal double toroidal patch is seamlessly repeated during the synthesis step. While the method allows only moderate texture compression it is extremely fast and easily implementable in a graphical hardware for purpose of real-time rendering.
    PracovištěÚstav teorie informace a automatizace
    KontaktMarkéta Votavová, votavova@utia.cas.cz, Tel.: 266 052 201.
    Rok sběru2006

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.