Počet záznamů: 1
A roller - fast sampling-based texture synthesis algorithm
- 1.
SYSNO ASEP 0411285 Druh ASEP C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.) Zařazení RIV D - Článek ve sborníku Název A roller - fast sampling-based texture synthesis algorithm Překlad názvu Váleček - rychlá metoda syntézy textur založená na vzorkování Tvůrce(i) Haindl, Michal (UTIA-B) RID, ORCID
Hatka, M. (CZ)Vyd. údaje Plzen: University of West Bohemia, 2005 ISBN 80-903100-9-5 Zdroj.dok. International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision. WSCG 2005. Proceedings Rozsah stran s. 80-83 Poč.str. 4 s. Akce WSCG 2005 /13./ Datum konání 31.01.2005-04.02.2005 Místo konání Plzen Země CZ - Česká republika Typ akce EUR Jazyk dok. eng - angličtina Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova texture modelling ; BTF textures Vědní obor RIV BD - Teorie informace CEP 1ET400750407 GA AV ČR - Akademie věd IAA2075302 GA AV ČR - Akademie věd 1M0572 GA MŠMT - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy CEZ AV0Z10750506 - UTIA-B (2005-2011) Anotace This paper describes a method for synthesizing natural textures that realistically matches given colour texture appearance. The novel texture synthesis method, which we call the roller, is based on the overlapping tiling and subsequent minimum error boundary cut. An optimal double toroidal patch is seamlessly repeated during the synthesis step. While the method allows only moderate texture compression it is extremely fast and easily implementable in a graphical hardware for purpose of real-time rendering. Pracoviště Ústav teorie informace a automatizace Kontakt Markéta Votavová, votavova@utia.cas.cz, Tel.: 266 052 201. Rok sběru 2006
Počet záznamů: 1