Počet záznamů: 1  

Rámec strategie konkurenceschopnosti.

  1. 1.
    SYSNO ASEP0369001
    Druh ASEPM - Kapitola v monografii
    Zařazení RIVC - Kapitola v knize
    NázevÚvod
    Překlad názvuIntroduction
    Tvůrce(i) Mejstřík, M. (CZ)
    Chvalkovská, J. (CZ)
    Janský, P. (CZ)
    Michl, P. (CZ)
    Pospíšil, Martin (NHU-C) RID
    Zdroj.dok.Rámec strategie konkurenceschopnosti.. - Praha : Úřad vlády České republiky, Národní ekonomická rada vlády (NERV), 2011 / Mejstřík M. - ISBN 978-80-7440-050-6
    Rozsah strans. 13-52
    Poč.str.40 s.
    Poč.str.knihy307
    Forma vydáníwww - www
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovacompetitiveness ; Czech Republic
    Vědní obor RIVAH - Ekonomie
    CEPSVV 263801/2011 GA MŠMT - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
    CEZMSM0021620846 - NHU-C
    AnotaceRámec Strategie konkurenceschopnosti a výchozí náměty NERVu představuje analytický rozbor základních faktorů, které ovlivňují pozici České republiky na mezinárodních trzích. Cílem této analýzy je vyhodnotit na “tvrdých datech”, jak si stojí Česká republika v porovnání s jinými státy z hlediska faktorů cenové i necenové konkurenceschopnosti, a dále pro jednotlivé vybrané ovlivnitelné faktory, v nichž ČR zaostává za vyspělými zeměmi, navrhnout opatření ke zlepšení stávajícího stavu. Pro zpracování analýzy byla využita celá řada datových zdrojů, počínaje databází zahraničního obchodu OSN, databáze ČSÚ, Eurostat, CzechTrade, OECD, Bloomberg, MMF, jakož i indexy Světového obchodního fóra, Světové banky atp.
    Překlad anotaceThe Framework of the Competitiveness Strategy and Starting Points by NERV (National Economic Council of the Czech Government) is an analytical document investigating the fundamental factors, which influence the position of Czech Republic in the global markets. The aim of this analysis is to evaluate with use of „hard“ data the position of Czech Republic when compared with other countries. The target of the analysis is both to investigate the factors of price and non-price competitiveness and later elaborate more in detail selected factors, in which Czech Republic lags behind other developed countries and which are under the sphere of its influence, and propose measures to improve the situation. For the elaboration of the analysis a variety of data sources were deployed, including international trade database of the UN, Czech Statistical Office database, Eurostat, CzechTrade, OECD, Bloomberg, IMF, as well as the indices of World Economic Forum and World Bank etc.
    PracovištěNárodohospodářský ústav - CERGE
    KontaktTomáš Pavela, pavela@cerge-ei.cz, Tel.: 224 005 122
    Rok sběru2012
    Elektronická adresahttp://www.vlada.cz/assets/ppov/ekonomicka-rada/aktualne/Ramec_strategie_konkurenceschopnosti.pdf
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.