Počet záznamů: 1  

Styl mediálního dialogu a vyjednávání pozic (na příkladu jedné české talk show)

  1. 1.
    SYSNO ASEP0356048
    Druh ASEPJ - Článek v odborném periodiku
    Zařazení RIVJ - Článek v odborném periodiku
    Poddruh JOstatní články
    NázevStyl mediálního dialogu a vyjednávání pozic (na příkladu jedné české talk show)
    Překlad názvuPositioning and the style of conversation in a Czech talk show
    Tvůrce(i) Hoffmannová, Jana (UJC-A) ORCID
    Zdroj.dok.Stylistyka. - : Uniwersytet Opolski - ISSN 1230-2287
    Roč. 19, - (2010), s. 79-96
    Poč.str.18 s.
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.PL - Polsko
    Klíč. slovapositioning ; talk show ; style of conversation
    Vědní obor RIVAI - Jazykověda
    CEPGA405/09/2028 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z90610518 - UJC-A (2005-2011)
    AnotaceČlánek se zabývá některými žánrovými rysy televizní talk show (asymetrie, zábavná funkce) a tím, jak se na „vyjednávání pozic“ partnerů v dialogu (v talk show „Všechnopárty“) podílí užívání obecné češtiny a různých sociolektů.
    Překlad anotaceThe article discusses features of the genre talk show (such as asymmetry, or dominant function of entertainment) and the style of conversation in a Czech talk show „Všechnopárty“; a special attention is given to the role of Common Czech and different sociolects of the interlocutors in the positioning.
    PracovištěÚstav pro jazyk český
    KontaktYvona Tesařová, tesarova@ujc.cas.cz, Tel.: 225 391 406 ; Marie Chybová, m.chybova@ujc.cas.cz, Tel.: 532 290 515 ; Helena Svobodová, knihovna.dial.brno@ujc.cas.cz, Tel.: 532 290 266
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.