Počet záznamů: 1
Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach
- 1.
SYSNO ASEP 0353094 Druh ASEP J - Článek v odborném periodiku Zařazení RIV J - Článek v odborném periodiku Poddruh J Ostatní články Název Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach Překlad názvu Zařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup Tvůrce(i) Strnad, Jaroslav (OU-W) RID, SAI, ORCID Celkový počet autorů 1 Zdroj.dok. Acta Orientalia Vilnensia - ISSN 1648-2662
Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38Poč.str. 14 s. Akce Regional Conference on Indology for Central and Eastern Europe - New Perspectives in Education about India /2./ Datum konání 24.8.2006-26. 8.2006 Místo konání Vilnijus Země LT - Litva Typ akce WRD Jazyk dok. eng - angličtina Země vyd. LT - Litva Klíč. slova Hindi ; texts ; analysis Vědní obor RIV AI - Jazykověda CEZ AV0Z90210515 - OU-W (2005-2011) Anotace The paper presents a new method of detailed morphological analysis of texts composed in a mixture of medieval Hindi dialects; analysed texts are supplemented with a Morphemicon and detailed grammatical description of morphs contained in it so as to make the texts suitable for classroom use. Pracoviště Orientální ústav Kontakt Zuzana Kvapilová, kvapilova@orient.cas.cz, Tel.: 266 053 950 Rok sběru 2011
Počet záznamů: 1