Počet záznamů: 1  

Jaká je naše společnost?

  1. 1.
    SYSNO ASEP0347852
    Druh ASEPM - Kapitola v monografii
    Zařazení RIVC - Kapitola v knize
    NázevKonzumní společnost - vstup do ráje hojnosti a manipulace
    Překlad názvuConsumer society: entry to a paradise of affluence and manipulation
    Tvůrce(i) Večerník, Jiří (SOU-Z) RID, ORCID, SAI
    Zdroj.dok.Jaká je naše společnost?. - Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2010 / Maříková H. ; Kostelecký T. ; Lebeda T. ; Škodová M. - ISBN 978-80-7419-025-4
    Rozsah strans. 100-113
    Poč.str.13 s.
    Poč.výt.725
    Poč.str.knihy446
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovahousehold consumption ; consumer society ; Czech Republic
    Vědní obor RIVAO - Sociologie, demografie
    CEPGA403/08/1369 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z70280505 - SOU-Z (2005-2011)
    AnotaceKapitola shrnuje rozsáhlou evidenci o vývoji spotřeby domácností v České republice po roce 1989. Přechod k tržní ekonomice měl zjevně pozitivní vliv na ekonomické podmínky a chování domácností. Rozvoj konzumní kultury s jejími agenturami a klienty je situován do kontextu širší diskuse o masovém spotřebitelství. V závěru jsou shrnuty kladné i záporné rysy bující spotřeby.
    Překlad anotaceThis chapter gathers a variety of evidence demonstrating the development of household consumption in the Czech Republic during the post-1989 period. The transition to a market economy had likely positive impact on the economic conditions and behaviour of households. The development of consumer culture with its agencies and clients is placed in the context of broader debates about of mass consumerism. Both the positive and negative features of booming consumption are summarised in the conclusion.
    PracovištěSociologický ústav
    KontaktEva Nechvátalová, eva.nechvatalova@soc.cas.cz, Tel.: 222 220 924 / linka 351
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.