Počet záznamů: 1
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
- 1.
SYSNO ASEP 0333032 Druh ASEP M - Kapitola v monografii Zařazení RIV C - Kapitola v knize Název Rozvíjení didaktických znalostí obsahu matematického vzdělávání v přípravě učitelů 1. stupně Překlad názvu Development of pedagogical content knowledge of mathematical education in frame of elementary teachers training Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
Hošpesová, A. (CZ)Zdroj.dok. Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. - Brno : Paido, 2009 / Janík Tomáš - ISBN 978-80-7315-176-8 Rozsah stran s. 119-128 Poč.str. 10 s. Poč.výt. 200 Poč.str.knihy 148 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova teachers' profession ; pedagogical content knowledge ; problem posing Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEP GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Anotace Ukazujeme "tvoření úloh" (problem posing) jako jednu z přínosných cest rozvíjení profesních kompetencí studentů učitelství. Východiskem )vah je přesvědčení o klíčové roli znalosti matematického obsahu a jeho didaktického zpracování. Podkladem je porovnání přístupu dvou učitelek k vyučování pojmu zlomek. Překlad anotace We focus on problem posing as one of beneficial ways to develop teachers' professional competence in the education of teacher students. The starting point is the authors' belier in the key role of mathematical content knowledge and its didactical elaboration. This belief is reasoned by comparing the approaches of two teachers to the concept of fraction. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2010
Počet záznamů: 1