Počet záznamů: 1  

Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů

  1. 1.
    SYSNO ASEP0333032
    Druh ASEPM - Kapitola v monografii
    Zařazení RIVC - Kapitola v knize
    NázevRozvíjení didaktických znalostí obsahu matematického vzdělávání v přípravě učitelů 1. stupně
    Překlad názvuDevelopment of pedagogical content knowledge of mathematical education in frame of elementary teachers training
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Hošpesová, A. (CZ)
    Zdroj.dok.Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. - Brno : Paido, 2009 / Janík Tomáš - ISBN 978-80-7315-176-8
    Rozsah strans. 119-128
    Poč.str.10 s.
    Poč.výt.200
    Poč.str.knihy148
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovateachers' profession ; pedagogical content knowledge ; problem posing
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPGA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceUkazujeme "tvoření úloh" (problem posing) jako jednu z přínosných cest rozvíjení profesních kompetencí studentů učitelství. Východiskem )vah je přesvědčení o klíčové roli znalosti matematického obsahu a jeho didaktického zpracování. Podkladem je porovnání přístupu dvou učitelek k vyučování pojmu zlomek.
    Překlad anotaceWe focus on problem posing as one of beneficial ways to develop teachers' professional competence in the education of teacher students. The starting point is the authors' belier in the key role of mathematical content knowledge and its didactical elaboration. This belief is reasoned by comparing the approaches of two teachers to the concept of fraction.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2010
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.