Počet záznamů: 1
Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
- 1.
SYSNO ASEP 0158376 Druh ASEP J - Článek v odborném periodiku Zařazení RIV J - Článek v odborném periodiku Poddruh J Ostatní články Název Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti Překlad názvu Company image: definition, importance and interdisciplinary connections Tvůrce(i) Urbánek, Tomáš (PSU-E) RID, ORCID, SAI
Lukášová, R. (CZ)Zdroj.dok. Psychologie v ekonomické praxi - ISSN 0033-300X
Roč. 38, 1-2 (2003), s. 1-10Poč.str. 10 s. Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova corporate image ; Customer Satisfaction ; Loyalty Vědní obor RIV AN - Psychologie CEP GA406/00/0505 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z7025918 - PSU-E Anotace Článek napsaný v rámci řešení grantového úkolu "Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce" je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu. Překlad anotace The article, written within the framework of a grant project "The company image as a picture in an individual's mind", is a map study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from a psychology, marketing and management poit of view. Pracoviště Psychologický ústav Kontakt Štěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096 Rok sběru 2004
Počet záznamů: 1