Počet záznamů: 1  

Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

  1. 1.
    SYSNO ASEP0158376
    Druh ASEPJ - Článek v odborném periodiku
    Zařazení RIVJ - Článek v odborném periodiku
    Poddruh JOstatní články
    NázevImage firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
    Překlad názvuCompany image: definition, importance and interdisciplinary connections
    Tvůrce(i) Urbánek, Tomáš (PSU-E) RID, ORCID, SAI
    Lukášová, R. (CZ)
    Zdroj.dok.Psychologie v ekonomické praxi - ISSN 0033-300X
    Roč. 38, 1-2 (2003), s. 1-10
    Poč.str.10 s.
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovacorporate image ; Customer Satisfaction ; Loyalty
    Vědní obor RIVAN - Psychologie
    CEPGA406/00/0505 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z7025918 - PSU-E
    AnotaceČlánek napsaný v rámci řešení grantového úkolu "Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce" je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
    Překlad anotaceThe article, written within the framework of a grant project "The company image as a picture in an individual's mind", is a map study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from a psychology, marketing and management poit of view.
    PracovištěPsychologický ústav
    KontaktŠtěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096
    Rok sběru2004

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.