Počet záznamů: 1  

Kvalitativní analýza potřeb klientů využívajících nízkoprahové služby ve Středočeském kraji

  1. 1.
    SYSNO ASEP0030274
    Druh ASEPJ - Článek v odborném periodiku
    Zařazení RIVJ - Článek v odborném periodiku
    Poddruh JOstatní články
    NázevKvalitativní analýza potřeb klientů využívajících nízkoprahové služby ve Středočeském kraji
    Překlad názvuQualitative needs analysis of the clients of low–threshold services in central Bohemian region
    Tvůrce(i) Gabrhelík, Roman (PSU-E)
    Charvát, M. (CZ)
    Miovský, Michal (PSU-E)
    Zdroj.dok.Adiktologie. - : Sdružení SCAN - ISSN 1213-3841
    Roč. 5, č. 1 (2005), s. 22-33
    Poč.str.12 s.
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovaNeeds analysis ; qualitative methodology ; Rapid Assessment and Response ; injection drug user
    Vědní obor RIVAN - Psychologie
    CEZAV0Z70250504 - PSU-E (2005-2011)
    AnotaceAutoři si kladou za cíl poukázat na možné rozdíly mezi představami pracovníků nízkoprahových zařízení o formě poskytovaných služeb uživatelům drog a skutečnými potřebami a očekáváními klientů. Výsledky studie se věnují následujícím tématům: šíření informací o nízkoprahových službách, první kontakt, klient a pracovník ve vzájemné interakci (problematika genderu), práva klientů a pravidla, hodnocení nabídky služeb, substituce, hodnocení služeb z pohledu pracovníků, srovnání služeb ve Středočeském kraji a Praze. V zájmu zvyšování úrovně a kvality služeb a sledování měnícího se trendu v potřebách klientů nízkoprahových zařízení doporučují autoři zavést pravidelné zhodnocování (evaluaci) potřeb u všech existujících programů.
    Překlad anotaceThe aim of the authors is to point out the possible differences between low-threshold workers ideas of how should drug services look like and the real clients` needs and expectations. Results of this study deal with following topics: propagation of low-threshold services, first contact, client and worker in interaction (gender problems), rights of clients and rules, evaluation of supply, substitution, evaluation of services from the point of view of workers, juxtaposition of services in the region and the in the capital city. Authors recommend establish a regular evaluation of low-threshold services in order to improve their quality and watch the changing trends in the demand of clients.
    PracovištěPsychologický ústav
    KontaktŠtěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096
    Rok sběru2006
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.