Počet záznamů: 1  

Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů

  1. 1.
    Mrázková, Kamila
    Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů.
    [Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts.]
    Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica: Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 - (Odaloš, P.), s. 261-269. ISBN 978-80-557-1417-2.
    [Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica (SK), 17.09.2015-18.09.2015]
    Obor OECD: Linguistics
    http://hdl.handle.net/11104/0293478
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.