Počet záznamů: 1
Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications
- 1.0537321 - ÚI 2021 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
Martinková, P. - Hladká, Adéla - Potužníková, E.
Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications.
Learning and Instruction. Roč. 66, April 2020 (2020), č. článku 101286. ISSN 0959-4752. E-ISSN 1873-3263
Grant CEP: GA ČR(CZ) GBP402/12/G130
Institucionální podpora: RVO:67985807
Klíčová slova: Academic tracking * Learning competence * Propensity score matching * Differential item functioning in change * Instructional sensitivity
Obor OECD: Statistics and probability
Impakt faktor: 5.146, rok: 2020
Způsob publikování: Open access
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0315047Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup 0537321-aoa.pdf 7 1.3 MB OA CC BY NC ND 4.0 Vydavatelský postprint povolen
Počet záznamů: 1