Počet záznamů: 1
Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti
- 1.0349674 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti.
[Problem posing as a way to mathematical literacy.]
Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Stehlíková, N.), s. 133-145. ISBN 978-80-86843-28-5.
[Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let. Litomyšl (CZ), 15.10.2009-17.10.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189845Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha3.pdf 0 229.1 KB Vydavatelský postprint vyžádat
Počet záznamů: 1