Počet záznamů: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
- 1.0331700 - MÚ 2010 RIV IT eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives.
[Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy.]
Quaderni di Ricerca in Didattica. Palermo: GRIM, 2009 - (Di Paola, B.), s. 445-449. ISSN 1592-5137.
[CIEAEM 61. Quebeck (CA), 26.07.2009-31.07.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0177147
Počet záznamů: 1