Počet záznamů: 1  

Slangy nás baví – a stávají se účinným prostředkem reklamy

  1. 1.
    0509498 - ÚJČ 2020 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hoffmannová, Jana
    Slangy nás baví – a stávají se účinným prostředkem reklamy.
    [Slang is entertaining – and is becoming an effective means of advertising.]
    Spisovná čeština a jazyková kultura 2018: příspěvky z mezinárodní konference konané ve dnech 18. a 19. října 2018 na Univerzitě Palackého v Olomouci. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018 - (Bláha, O.), s. 51-59. Ediční řada - Sborníky. ISBN 978-80-244-5465-8.
    [Spisovná čeština a jazyková kultura 2018. Olomouc (CZ), 18.10.2018-19.10.2018]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-08651S
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: style mixing * entertainment * advertising communication sphere * slang * language humor * visualization * multimodality
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0300245
     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.