Počet záznamů: 1
Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů
- 1.0501055 - ÚJČ 2019 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Mrázková, Kamila
Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů.
[Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts.]
Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica: Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 - (Odaloš, P.), s. 261-269. ISBN 978-80-557-1417-2.
[Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica (SK), 17.09.2015-18.09.2015]
Grant CEP: GA ČR GA15-01116S
Institucionální podpora: RVO:68378092
Klíčová slova: discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy
Obor OECD: Linguistics
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0293478
Počet záznamů: 1