Počet záznamů: 1
Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě
- 1.0356034 - ÚJČ 2011 RIV PL cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Čmejrková, Světla
Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě.
[Intertextuality of Czech advertisements: Allusions to Czech culture, history, and ethnicity.]
Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej. Lublin: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2010 - (Mazur, J.; Małyski, A.; Sobstyl, K.), s. 179-189. ISBN 978-83-227-3130-7.
[Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej. Kazimierz Dolny (PL), 25.09.2008-27.09.2008]
Grant CEP: GA ČR GA405/06/1468
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90610518
Klíčová slova: ethnic stereotype * topos of common origin * self-image * advertising
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0194662
Počet záznamů: 1