Počet záznamů: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
- 1.0329665 - MÚ 2011 RIV CA eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives.
[Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy.]
Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary. For the Memory of Claude Janvier. Montréal: Université de Montréal, 2009, s. 357-360. ISSN 1592-5137.
[Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary perspectives. For the Memory of Claude Janvier. Montréal (CA), 26.07.2009-31.07.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: mathematical education * teacher training * subject didactical competence
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0175637
Počet záznamů: 1