Počet záznamů: 1
Slangy nás baví – a stávají se účinným prostředkem reklamy
SYS 0509498 LBL 01000a^^22220027750^450 005 20240103222706.7 017 $2 DOI 100 $a 20191015d m y slo 03 ba 101 $a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Slangy nás baví – a stávají se účinným prostředkem reklamy 215 $a 9 s. $c P 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0509466 $1 010 $a 978-80-244-5465-8 $1 200 1 $a Spisovná čeština a jazyková kultura 2018: příspěvky z mezinárodní konference konané ve dnech 18. a 19. října 2018 na Univerzitě Palackého v Olomouci $v S. 51-59 $1 210 $a Olomouc $c Univerzita Palackého v Olomouci $d 2018 $1 225 $a Ediční řada - Sborníky $1 541 $a Standard Czech and Language Cultivation 2018: proceedings of the international conference held at the Palacký University in Olomouc, October 18-19, 2018 $z eng $1 702 $a Bláha $b O. $4 340 541 $a Slang is entertaining – and is becoming an effective means of advertising $z eng 610 $a style mixing 610 $a entertainment 610 $a advertising communication sphere 610 $a slang 610 $a language humor 610 $a visualization 610 $a multimodality 700 -1
$3 cav_un_auth*0107385 $a Hoffmannová $b Jana $p UJC-A $i Oddělení stylistiky a sociolingvistiky $j Department of Stylistics and Sociolinguistics $w Department of Stylistics and Sociolinguistics $y CZ $T Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1