Počet záznamů: 1
Attention Please!
SYS 0538468 LBL 01000a^^22220027750^450 005 20231122145519.1 014 $a 85111335293 $2 SCOPUS 014 $a 000678959600013 $2 WOS 017 $a 10.3982/ECTA17173 $2 DOI 100 $a 20210125d m y slo 03 ba 101 $a eng $d eng 102 $a GB 200 1-
$a Attention Please! 215 $a 45 s. 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0250402 $1 011 $a 0012-9682 $e 1468-0262 $1 200 1 $a Econometrica $v Roč. 89, č. 4 (2021), s. 1717-1751 $1 210 $c Wiley 610 $a sequential sampling 610 $a marketing 610 $a persuasion 700 -1
$3 cav_un_auth*0332937 $a Gossner $b O. $y FR $4 070 701 -1
$3 cav_un_auth*0200754 $a Steiner $b Jakub $p NHU-N $w Economics Institute $4 070 $T Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i. 701 -1
$3 cav_un_auth*0228310 $a Stewart $b C. $y US $4 070 856 $u https://doi.org/10.3982/ECTA17173 $9 RIV
Počet záznamů: 1