Počet záznamů: 1  

Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů

  1. SYS0501055
    LBL
      
    01000a^^22220027750^450
    005
      
    20240103221520.9
    017
      
    $2 DOI
    100
      
    $a 20190205d m y slo 03 ba
    101
      
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů
    215
      
    $a 9 s. $c P
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0500981 $1 010 $a 978-80-557-1417-2 $1 200 1 $a Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie $v S. 261-269 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d 2018 $1 541 $a Proceedings of IX International Scientific Conference on Communication. Synchronic and diachronic contexts of verbal communication $z eng $1 702 1 $4 340 $a Odaloš $b P.
    541
      
    $a Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts $z eng
    610
      
    $a discourse of advertising
    610
      
    $a syntax
    610
      
    $a communicative domain/sphere
    610
      
    $a conceptual/medial orality/literacy
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0205019 $a Mrázková $b Kamila $i Oddělení stylistiky a lingvistiky textu $j Department of Stylistics and Text Linguistics $p UJC-A $w Department of Stylistics and Sociolinguistics $T Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.