Počet záznamů: 1  

Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives

  1. SYS0329665
    LBL
      
    02634^^^^^2200253^^^450
    005
      
    20240103192112.1
    100
      
    $a 20090924d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CA
    200
    1-
    $a Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
    215
      
    $a 4 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0329664 $1 011 $a 1592-5137 $1 200 1 $a Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary. For the Memory of Claude Janvier $v S. 357-360 $1 210 $a Montréal $c Université de Montréal $d 2009
    541
    1-
    $a Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy $z cze
    610
    0-
    $a mathematical education
    610
    0-
    $a teacher training
    610
    0-
    $a subject didactical competence
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.