Počet záznamů: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
SYS 0329665 LBL 02634^^^^^2200253^^^450 005 20240103192112.1 100 $a 20090924d m y slo 03 ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CA 200 1-
$a Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives 215 $a 4 s. 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0329664 $1 011 $a 1592-5137 $1 200 1 $a Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary. For the Memory of Claude Janvier $v S. 357-360 $1 210 $a Montréal $c Université de Montréal $d 2009 541 1-
$a Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy $z cze 610 0-
$a mathematical education 610 0-
$a teacher training 610 0-
$a subject didactical competence 700 -1
$3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1