- Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twent…
Počet záznamů: 1  

Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twentieth Century

  1. SYS0576462
    LBL
      
    01000a^^22220027750^450
    005
      
    20250303144020.0
    017
      
    $2 DOI
    100
      
    $a 20231015d m y slo 03 ba
    101
      
    $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Socialism Without Future: Consumption as a Marker of Growing Social Difference in 1980s Hungary
    215
      
    $a 25 s. $9 302 $c P
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0576461 $1 010 $a 978-3-031-20203-2 $1 200 1 $a Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twentieth Century $v S. 181-204 $1 210 $a Cham $c Palgrave Macmillan $d 2023 $1 702 1 $a Eriksroed-Burger $b M. $4 340 $1 702 1 $a Hein-Kircher $b H. $4 340 $1 702 1 $a Malitska $b J. $4 340
    610
      
    $a consumption
    610
      
    $a inequality
    610
      
    $a state socialism
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0456295 $a Gagyiova $b Annina $p HIU-Y $i Oddělení moderních transnacionálních a intelektuálních dějin $j Department of Modern Transnational and Intellectual History $y SK $4 070 $T Historický ústav AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.