Počet záznamů: 1
Čtení jako radost a dobrodružství. Jiřímu Trávníčkovi k šedesátinám
- 1.
SYSNO ASEP 0522940 Druh ASEP M - Kapitola v monografii Zařazení RIV Záznam nebyl označen do RIV Název Příběhy ve škole Překlad názvu Narratives at school Tvůrce(i) Sládek, Ondřej (UCL-M) RID, ORCID, SAI Zdroj.dok. Čtení jako radost a dobrodružství. Jiřímu Trávníčkovi k šedesátinám. - Praha : Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., 2020 / Fránek Michal ; Merenus Aleš ; Sládek Ondřej ; Svobodová Barbora - ISBN 978-80-88069-98-0 Rozsah stran s. 105-113 Poč.str. 9 s. Poč.str.knihy 222 Forma vydání Online - E Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova pedagogy ; school ; narratives ; narration ; narrative communication ; narrative identity Vědní obor RIV AJ - Písemnictví, masmédia, audiovize Obor OECD Specific languages Institucionální podpora UCL-M - RVO:68378068 Anotace Studie se zbývá rolí příběhů v rámci výuky ve školách; výchozím bodem úvah je aplikace klasického modelu literární komunikace na vztahy mezi pedagogem, studentem a vyučovanou látkou. Na základě tirády „pedagog – vyučovaná látka – student“ se autor studie věnuje jednotlivým aplikacím příběhů, respektive tomu, jak pedagog a student pracují s příběhy a jak jsou příběhy představovány ve vyučované látce. Překlad anotace The paper focuses on the role of narratives in education by applying the classical model of literary communication to the relationships between the educator, the student, and the curriculum. On the base of „the educator – the curriculum – the student“ triad, the author of the paper, discusses the use of narratives in presenting the curriculum by the educator and by the student. Pracoviště Ústav pro českou literaturu Kontakt Pavla Hartmanová, hartmanova@ucl.cas.cz ; Veronika Zemanová, zemanova@ucl.cas.cz, asep@ucl.cas.cz, Tel.: 222 828 135 Rok sběru 2021
Počet záznamů: 1