Počet záznamů: 1  

Mentoringový program pro studentky středních škol se zájmem o technické obory. Projektová zpráva.

  1. 1.
    SYSNO ASEP0454582
    Druh ASEPV - Výzkumná zpráva
    Zařazení RIVV – výzkumná zpráva
    NázevMentoringový program pro studentky středních škol se zájmem o technické obory. Projektová zpráva.
    Překlad názvuMentoring program for female high-school students interested in technical sciences. Project report.
    Tvůrce(i) Cidlinská, Kateřina (SOU-Z) ORCID
    Fucimanová, Martina (SOU-Z) ORCID
    Vyd. údajePraha: Sociologický ústav AV ČR, v. v. i., 2015
    Poč.str.14 s.
    Forma vydáníOnline - E
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Vydání1
    Klíč. slovamentoring ; female high –school students ; technical sciences
    Vědní obor RIVAO - Sociologie, demografie
    CEPLE12003 GA MŠMT - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
    Institucionální podporaSOU-Z - RVO:68378025
    AnotaceZpráva z 5. ročníku mentoringového programu pro středoškolačky, jehož cílem je podpořit dívky ve studiu technických oborů na vysoké škole. Zpráva obsahuje přehled zúčastněných (mentees a mentorek), jejich škol, očekávání účastnic programu, přínos programu pro účastnice, zhodnocení naplnění výzev minulého ročníku a vytyčení výzev pro další ročník.
    Překlad anotaceProject report from the 5th year of the mentoring program for female high-school students with the goal to support girls in studying technical sciences at universities. The report contains overview of participants (mentees, mentors, their schools), motivations of participants for attending the program, program effectivity for participants, review of fulfilment of the challenges from the previous year of the program and defining new challenges for future year.
    PracovištěSociologický ústav
    KontaktEva Nechvátalová, eva.nechvatalova@soc.cas.cz, Tel.: 222 220 924 / linka 351
    Rok sběru2016
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.