Počet záznamů: 1  

The sage as teacher and source of knowledge: editorial strategies and formulaic utterances in Confucius dialogues

  1. 1.
    Weingarten, Oliver
    The sage as teacher and source of knowledge: editorial strategies and formulaic utterances in Confucius dialogues.
    Asiatische Studien - Études Asiatiques. Roč. 68, č. 4 (2014), s. 1175-1223. ISSN 0004-4717. E-ISSN 2235-5871
    DOI: https://doi.org/10.1515/asia-2014-0046
    http://hdl.handle.net/11104/0243631

    Citováno: 4

    --- GENTZ, J. Confucius Confronting Contingency in the Lunyu and the Gongyang zhuan. Journal of Chinese Philosophy. 2012, 39(1), 60-70. ISSN 0301-8121.
    --- KRIJGSMAN, R. Traveling sayings as carriers of philosophical debate: From the intertextuality of the *Yucong 語叢 to the dynamics of cultural memory and authorship in Early China. Asiatische Studien – Études Asiatiques. 2014, 68(1), 83-115. ISSN (Online) 2235-5871, ISSN (Print) 0004-4717.
    --- OLBERDING, A. Introduction. In: Dao Companion to the Analects. Dordrecht:: Springer. ISBN 978-94-007-7113-0.
    --- KIM, T.H., CSIKSZENTMIHALYI, M. History and Formation of the Analects. In: Dao Companion to the Analects. Dordrecht: Springer, 2014. ISBN 978-94-007-7113-0.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.