Počet záznamů: 1  

Developing teachers' subject didactic competence through problem posing

  1. SYS0391959
    LBL
      
    02043^^^^^2200349^^^450
    005
      
    20240103202515.4
    014
      
    $a 000317685200010 $2 WOS
    014
      
    $a 84876164738 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.1007/s10649-012-9455-1 $2 DOI
    100
      
    $a 20140109d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a NL
    200
    1-
    $a Developing teachers' subject didactic competence through problem posing
    215
      
    $a 11 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0378169 $1 011 $a 0013-1954 $e 1573-0816 $1 200 1 $a Educational Studies in Mathematics $v Roč. 83, č. 1 (2013), s. 133-143 $1 210 $c Springer Netherlands
    610
    0-
    $a professional development
    610
    0-
    $a primary school teachers
    610
    0-
    $a problem posing
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $i Didaktika matematiky $j Didactics of Mathematics $l DM $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0015603 $a Hošpesová $b A. $y CZ $4 070
    856
      
    $u http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10649-012-9455-1
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.