Počet záznamů: 1  

Zlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů

  1. 1.
    SYSNO ASEP0381372
    Druh ASEPK - Konferenční příspěvek (lokální konf.)
    Zařazení RIVStať ve sborníku
    NázevZlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů
    Překlad názvuFractions in elementary mathematics education : some observations
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok.Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let : sborník příspěvků celostátní konference. - Plzeň : SUMA JČMF, 2012 / Stehlíková N. - ISBN 978-80-86843-34-6
    S. 151-158
    Poč.str.8 s.
    Forma vydáníTištěná - P
    AkceJak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let
    Datum konání20.11.2011-22.11.2011
    Místo konáníLitomyšl
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovaelementary mathematics education ; fractions ; representations and interpretations
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceČlánek se zaměřuje na otázky spojené s vytvářením pojmu zlomek. Jsou zmíněny různé interpretace a reprezentace. Ukázány jsou některé mylné představy a časté chyby žáků při řešení úloh a nedostatky ve výuce, které jsou jejich příčinou.
    Překlad anotaceThe article focuses on issues related to the creation of the concept of fraction. Various interpretations and representations are mentioned. Shown are some of the misconceptions and common mistakes of students in solving problems and deficiencies in training, which are their cause.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2013
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.