Počet záznamů: 1
Zlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů
- 1.
SYSNO ASEP 0381372 Druh ASEP K - Konferenční příspěvek (lokální konf.) Zařazení RIV Stať ve sborníku Název Zlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů Překlad názvu Fractions in elementary mathematics education : some observations Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI Zdroj.dok. Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let : sborník příspěvků celostátní konference. - Plzeň : SUMA JČMF, 2012 / Stehlíková N. - ISBN 978-80-86843-34-6
S. 151-158Poč.str. 8 s. Forma vydání Tištěná - P Akce Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let Datum konání 20.11.2011-22.11.2011 Místo konání Litomyšl Země CZ - Česká republika Typ akce WRD Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova elementary mathematics education ; fractions ; representations and interpretations Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Anotace Článek se zaměřuje na otázky spojené s vytvářením pojmu zlomek. Jsou zmíněny různé interpretace a reprezentace. Ukázány jsou některé mylné představy a časté chyby žáků při řešení úloh a nedostatky ve výuce, které jsou jejich příčinou. Překlad anotace The article focuses on issues related to the creation of the concept of fraction. Various interpretations and representations are mentioned. Shown are some of the misconceptions and common mistakes of students in solving problems and deficiencies in training, which are their cause. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2013
Počet záznamů: 1