Počet záznamů: 1
Rozvíjení profesních kompetencí učitelů
- 1.0376975 - MÚ 2013 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Rozvíjení profesních kompetencí učitelů.
[Development of teachers' professional competence.]
Specifika matematické edukace v prostředí primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012 - (Uhlířová, M.), s. 25-29. ISBN 978-80-244-3048-5.
[Elementary Mathematics Education 2012. Olomouc (CZ), 25.04.2012-27.04.2012]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: professional competence * subject didactical competence * pedagogical content knowledge * mathematical literacy
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Dynamická proměna vzdělávání klade velké nároky na profesionalitu učitelů, na jejich oborově didaktické kompetence (znalost oboru i didaktických přístupů k němu, znalost kurikula a uplatnění těchto znalostí v praxi), na matematickou kulturu a matematickou gramotnost. Na příkladu pojmového komplexu pravidelnost – závislost – úměrnost je v příspěvku naznačeno, jak jsme společně s M. Komanem přistupovali k rozvíjení počátečních představ pojmu funkce.
The dynamic transformation of education puts great demands on teachers' professional knowledge, their subject-didactic competence (knowledge of the topic and didactic approaches to it, knowledge of curriculum and applying this knowledge in practice), mathematical literacy and mathematical culture. An example of the conceptual field of regularity - dependence - proportion is used to illustrate M. Koman's and my approach to the development of the initial ideas of the concept of function.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209246
Počet záznamů: 1