Počet záznamů: 1  

Optimal timing of TV commercials: symmetrical model

  1. 1.
    SYSNO ASEP0155965
    Druh ASEPJ - Článek v odborném periodiku
    Zařazení RIVJ - Článek v odborném periodiku
    Poddruh JOstatní články
    NázevOptimal timing of TV commercials: symmetrical model
    Tvůrce(i) Kadlec, Tomáš (NHU-N)
    Zdroj.dok.CERGE-EI Working Paper Series - ISSN 1211-3298
    Roč. 2002, č. 195 (2002), s. 1-27
    Poč.str.27 s.
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovaTV commercials ; behavior ; TV viewer
    Vědní obor RIVAH - Ekonomie
    CEPKSK9058117 GA AV ČR - Akademie věd
    CEZAV0Z7085904 - NHU-N
    AnotaceIn this paper I study the behavior of free-good producers on a market where every consumer perpetually makes a decision whether to consume and which product.
    PracovištěEkonomický ústav
    KontaktTomáš Pavela, pavela@cerge-ei.cz, Tel.: 224 005 122
    Rok sběru2003

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.