Percepce a hodnocení interpersonálního chování hráčů počítačových her
1.
SYSNO ASEP
0158214
Druh ASEP
C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
Zařazení RIV
D - Článek ve sborníku
Název
Percepce a hodnocení interpersonálního chování hráčů počítačových her
Překlad názvu
Valuation of interpersonal traits of players of computer games
Tvůrce(i)
Vaculík, Martin (PSU-E)
Zdroj.dok.
Sociální procesy a osobnost. - Brno : Vydavatelství Masarykvy univerzity, 2001
- ISBN 80-210-2680-4
Rozsah stran
s. 224-233
Poč.str.
10 s.
Akce
Sociální procesy a osobnost
Datum konání
05.10.2000-06.10.2000
Místo konání
Brno
Země
CZ - Česká republika
Jazyk dok.
cze - čeština
Země vyd.
CZ - Česká republika
Klíč. slova
social traits ; interpersonal characteristic ; computer games
Vědní obor RIV
AN - Psychologie
CEP
GA406/98/1007 GA ČR - Grantová agentura ČR
CEZ
AV0Z7025918 - PSU-E
Anotace
Výzkum je zaměřen na percepci a hodnocení kategorií interpersonálního chování hráčů počítačových her. K posouzení kategorií interpersonálního chování byl použit dotazník ICL. V první části byla data získaná na úrovni vědomého chování (aktuální já) a na úrovni hodnot(ideální já) srovnávána s normou pro středoškolskou populaci. Byla také zkoumána diskrepance mezi sebepercepcí v kategoriích interpersonálního chování a požadovaným ideálem.
Překlad anotace
The study is focused on interpersonal traits of players of computer games in adolescence. A total 76 players who were suitable for two criterions: a) duration of playing computer games per week (minimum 7 hours), b) duration of interest in computer games (minimum:1 year) was investigated. The Interpersonal Check List (ICL) was used. Differences between players and non-players and differences between players on level of obvious behaviour and ideal self was examined. Significant dissimilarities were discovered.